Чисельні методи. Ч. 2 ІФ

Чисельні методи. Ч. 2

 

Код модуля: B.00040302.34

Тип модуля: обов’язковий

Семестр: VII

Обсяг модуля: загальна кількість годин – 165 (кредитів ЄКТС – 3), аудиторні години – 80 (лекції –32, практ. – 16, лаб. роб. – 32)

Лектори: доктор фіз.-мат. наук, професор Кутнів Мирослав Володимирович

Результати навчання:

  • знати основні чисельні методи розв’язування складних математичних задач;
  • уміти вибирати метод чисельного розв’язування, застосувати цей метод до прикладної задачі, оцінити точність одержаного результату.

Спосіб навчання (аудиторне, дистанційне навчання): аудиторне

Необхідні обов’язкові попередні та супутні модулі:

  • математичний аналіз, функціональний аналіз, диференціальні рівняння, чисельні методи 1, програмування;
  • чисельні методи математичної фізики.

Зміст навчального модуля:

Чисельні методи розв’язування задач Коші (однокрокові, багатокрокові) для звичайних диференціальних рівнянь, чисельне розв’язування крайових задач для звичайних диференціальних рівнянь, метод стрільби, метод скінченних різниць, метод скінченних елементів.

Рекомедована література:

  1. Бахвалов Н.С., Жидков Н.П., Кобельков Г.М.. Численные методы.-М.:Наука, 1987.
  2. Гаврилюк І.П., Макаров В.Л. Методи обчислень. –К.:Вища школа, 1995, ч.1, ч.2 .
  3. Данилович В., Кутнів М. Чисельні методи.-Львів:Кальварія, 1998.
  4. Калиткин Н.Н. Численные методы.-М.:Наука, 1978.
  5. Кутнів М.В. Чисельні методи: Навчальний посібник. – Львів: Видавництво “Растр-7”, 2010. – 288с.
  6. Марчук Г.И. Методы вычислительной математики.-М.:Наука, 1989.
  7. Самарский А.А. Теория разностных схем.- М.:Наука, 1989.
  8. Самарский А.А., Гулин А.В. Численные методы. – М.:Наука, 1989.
  9. Хайрер Э., Нерсет С., Ваннер Г. Решение обыкновенных дифференциальных уравнений.-М.:Мир, 1990.

Форми та методи навчання: лекції, практичні заняття, лабораторні заняття, самостійна робота.

Методи і критерії оцінювання:

  • Поточний контроль (40%): опитування на практичних та лабораторних заняттях, письмові звіти з лабораторних робіт, колоквіуми.
  • Підсумковий контроль (60%) іспит.

Мова навчання: українська.


Numerical Methods. P. 2

Code of Module: B.00040302.34

Type of Module: obligatory

Semester: VII

Volume module: total hours -165 (Credit ECTS-3), contact hours – 80 (lectures – 32, practical classes – 16, laboratory classes– 32)

Teachers conducting lectures: Doctor of Sciences, professor Kutniv M. V.

Learning outcomes:

  • know the basic numerical methods for solving complex mathematical problems;
  • be able to choose the method of numerical solution, to apply the method to applied problem, to estimate the accuracy of the obtained results.

Lerning mode: full-time

Prerequisites and corequisites:

  • Calculus, Differential Equations, Functional Analysis, Numerical methods 1, Programming;
  • Numerical Methods of Mathematical Physics.

Content of the Course:

Numerical methods for solving the initial value problems (one-step, multistep) for ordinary differential equations, numerical solution of boundary value problems for ordinary differential equations, shooting method, finite difference method, finite element method.

Recommended literature:

  1. Бахвалов Н.С., Жидков Н.П., Кобельков Г.М.. Численные методы.-М.:Наука, 1987.
  2. Гаврилюк І.П., Макаров В.Л. Методи обчислень. –К.:Вища школа, 1995, ч.1, ч.2 .
  3. Данилович В., Кутнів М. Чисельні методи.-Львів:Кальварія, 1998.
  4. Калиткин Н.Н. Численные методы.-М.:Наука, 1978.
  5. Кутнів М.В. Чисельні методи: Навчальний посібник. – Львів: Видавництво “Растр-7”, 2010. – 288с.
  6. Марчук Г.И. Методы вычислительной математики.-М.:Наука, 1989.
  7. Самарский А.А. Теория разностных схем.- М.:Наука, 1989.
  8. Самарский А.А., Гулин А.В. Численные методы. – М.:Наука, 1989.
  9. Хайрер Э., Нерсет С., Ваннер Г. Решение обыкновенных дифференциальных уравнений.-М.:Мир, 1990.

Forms and methods of study: lectures, practical and laboratory classes, self-study.

Assessment methods and criteria:

  • Current control (40%): surveys on practical and laboratory classes, written reports on laboratory work, individual homeworks, colloquia.
  • Final control (60%): exam.

Language of instruction: ukranian.